توسعه Odoo

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

6

چطور می‌تونم از اودوو به عنوان یک بستر برای توسعه نرم افزارهای دیگه استفاده کنم؟ مثل دی جانگو؟

من می‌خوام از هسته اصلی اودوو استفاده کنم و نرم افزارهای دلخواه خودم رو توسعه بدم. این کار ممکن هست؟ چطور باید این کار رو انجام بدم؟

آواتار
انصراف
1 پاسخ
3
بهترین پاسخ

بله این امکان به سادگی فراهم هست. اولین کاری که باید انجام بدید این هست که یک پروژه ایجاد کنید و توی اون پروژه اودوو رو نصب کنید. برای نصب کافی هست که کد زیر رو توی خط فرمان اجرا کنید:

pip install git+https://github.com/odoo/odoo.git@16.0

نصب اودوو به این روش خیلی زمانبر هست. دلیل اصلی این هست که برای این کار باید کل پروژه رو به صورت گیت کپی کنه و بعد بر اساس اون عمل نصب ور انجام بده. یک راه ساده تر این هست که فایل فشرده رو برای نصب انتخاب کنید. این کار به سادگی به صورت زیر قابل انجام است:

pip install https://github.com/odoo/odoo/archive/refs/heads/16.0.zip

توی تصویر زیر نمایش داده شده که عمل نصب چطور انجام می‌شه:


بعد از اینکه اودوو نصب شد کافی هست که یک برنامه کوتاه ایجاد کنید و دستورهای زیر رو توش وارد کند. با این کار یک سیستم اودوو به صورت کامل راه اندازی می‌شه. 

نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این هست که این روش تمام تنظیم‌ها و خط فرمان اودوو اصلی رو داره و شما باید تظنیم‌های مورد نیاز برای ذخیره فایلها و دسترسی به پایگاه داده رو ایجاد کنید.

آواتار
انصراف