پشتیبانی فن‌آوری اطلاعات

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

4

شما چه دستگاه حضور و غیابی را برای یک اداره متوسط پیشنهاد می‌کنید؟ می‌خواهم به اودوو هم وصل شود و به صورت مستقیم در ERP آنلاین ویراوب ۱۲۳ قابل استفاده باشد؟

من یک شرکت کوچک با حدود ۲۰ کارمند دارم می‌خواهم فرآیند پرداخت حقوق و مزایا به صورت خودکار باشد. برای حضور غیاب نیاز به یک دستگاه دارم که به صورت خودکار در اودوو ثبت شود و ورود خروج‌ها را در ERP آنلاین ثبت کند. شما برای این کار چه دستگاهی را پیشنهاد می‌کنید.

آواتار
انصراف
1 پاسخ
2
بهترین پاسخ

راهکارهای اینترنت اشیا در نرم افزار سازمانی آنلاین ویراوب۱۲۳ توانایی استفاده از هر دستگاهی را فراهم کرده است. اما به این سادگی نمی‌توان هر دستگاه جدیدی را اضافه کرد. من در اینجا تلاش می‌کنم خانواده‌هایی از این دستگاه‌ها که توسط ما پشتیبانی می‌شود را معرفی کنم.

یکی از این دستگاه‌ها محصولات شرکت ZKTeco است. این شرکت که یک شرکت چینی است دستگاه‌ها متفاوتی را در زمینه امنیت سازمان ایجاد کرده است. برای نمونه دستگاه UF100 یکی از این دستگاه‌ها است. این دستگاه اثر انگشت و تصویر کارمندان را پشتیبانی می‌کند و به صورت وایرلس به شبکه شرکت متصل می‌شود. این دستگاه ۱۵۰۰ کارمند را می‌تواند در پایگاه داده خود ثبت کند. این شرکت مستندات مناسبی برای کار با این نوع دستگاه‌ها ارائه کرده و شرکت ما هم به سادگی این دستگاه‌ها رو به سیستم اینترنت اشیا از ERP آنلاین ویراوب اضافه کرده است. در حال حاضر محصولات این شرکت به عنوان پایه در سیستم حضور و غیاب نرم افزار سازمانی آنلاین ویراوب به کار رفته است. دلیل اصلی وجود مستندات و ابزارهای مناسب برای این نوع دستگاه‌ها است.

دسته دیگری از این محصولات، دستگاه‌های حضور و غیاب شرکت عمل و صنعت است. شوربختانه این شرکت حاضر به همکاری و ارائه مستندات و پروتکل‌های خود به با نشد. دوتا مشکل اساسی داریم اول اینکه این شرکت ابزارهای مناسبی برای حمایت از سیستم عامل لینوکس ارائه نکرده است. مشکل دوم این هست که هیچ نوع مستندی در مورد پروتکل‌های این دستگاه را ارائه نمی‌کند. در حال حاضر استفاده از این نوع دستگاه‌ها را توصیه نمی‌کنیم.

شرکت‌هایی که دستگاه‌های ورود و خروج رو طراحی و پیاده سازی می‌کنند به ما تماس بگیرند و با هم این سامانه را برای کاربران توسعه داریم.

آواتار
انصراف