لینوکس

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

8

ضبط نشدن صدا در vokoscreen

سلام

من برنامه vokoscreen رو نصب کردم اما موقع ضبط صدام ضبط نمیشه و تنظیماتی که توی عکس های vokoscreen برای میکروفون داره، برای من نمایش داده نمیشه.چیکار کنم؟


آواتار
انصراف
1 پاسخ
5
آواتار
شیما روستا
بهترین پاسخ

امیدوارم بدانید سرور نمایشگر چیست. این فناوری زیربنایی است که به لطف آن می توانید از رایانه خود به صورت گرافیکی استفاده کنید. 

Xorg (یا سرور نمایش X) سرور نمایشگر قدیمی است در حالی که Wayland نسبتا جدیدتر است. در سال 2017، اوبونتو با نسخه 17.10 آن را پیش فرض قرار داد. آزمایش خوب پیش نرفت و آنها با اوبونتو 18.04 به Xorg بازگشتند. اکنون، Wayland دوباره در نسخه 21.04 پیش فرض می شود. در ظاهر، هیچ تغییری در نمایشگر مشاهده نخواهید کرد. اما از آنجایی که Wayland جدیدتر است، بسیاری از برنامه ها ممکن است به درستی با آن کار نکنند. به عنوان مثال، حتی یک ضبط کننده صفحه نمایش لینوکس وجود ندارد که با Wayland بدون نقص کار کند. هر کدام از سرورهای نمایش ممکن است پیش فرض باشد، سرور دیگر نیز برای شما قابل دسترسی است و می توانید به آن تغییر دهید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه بین سرورهای نمایش Xorg و Wayland در اوبونتو سوئیچ کنید.

اول log out کن و به صفحه‌ای که رمز ورود میزنی برو،سمت راست پایین صفحه یک علامت تنظیمات میبینی، توی اون قسمت گزینه ubuntu on xorg رو بزن و لاگ این کن...الان دوباره برنامه رو اجرا کنی هم تنظیماتی که میخوای رو برات میاره هم صدات ضبط میشه:)


آواتار
انصراف