بازاریابی ایمیلی

ایمیل یکی از سریع‌ترین، ساده‌ترین و ارزان‌ترین ابزارهای تبلیغاتی است که نه‌تنها نرخ بازگشت سرمایه خوبی دارد، بلکه با یک هزینه معقول و با در اختیار داشتن یک لیست ایمیل درست می‌توانید به خروجی باورنکردنی برسید.

با ما در تماس باشید 


 بازاریابی ایمیلی چیست؟

  بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) به روش ها و شیوه هایی گفته می‌شود که از طریق ا یمیل برای جذب ترافیک و بازدید کننده به کار گرفته می‌شود. در حقیقت ، این روش بازاریابی مستقیم سناخته می‌شود که در جریان آن به طور مستقیم از مخاطب خود می‌خواهیم که از کسب و کار ما بازدید کرده و از محصول و خدمات ما دیدت کند. نکته مهم در مرود استفاده از ایمیل مارکتینگ در این است که هیچ واسطه‌ای در این روش وجود ند ارد و ما به طور مستقیم با بازدیدکننده‌ها یا مخاطبان خود در ارتباط هستیم. پس نحوه انجام بازاریابی در این روش بسیار مخم است و نیاز به رفتارها و برنامه‌های استراتژیک دارد.

تماس با ما

مزیت‌های ایمیل مارکتینگ

حالا زمان آن رسیده که کمی از مزایای استفاده از این روش صحبت کنیم و ببینیم کسب و کارهای مختلف چطور می‌توانند از ظرفیت این ابزار کاربردی استفاده کنند.
وقتی روش‌های مختلف ایمیل مارکتینگ رایگان وجود دارد، چرا ما باید به سراغ روش‌های پولی برویم؟ این سوالی است که اکثر کاربران و بازاریابان تازه کار نسبت به دارندگان پنل های ایمیلی مطرح می‌کند و جالب است بدانید که بیشتر آنها بعد از شنیدن مشخصات و مزایای استفاده از پنل ایمیلی، نظر خود را تغییر می‌دهند. حال اگر شما هم از این گروه هستید و این سؤال ذهن شما را به خود مشغول کرده، اجازه دهید در ادامه چند مورد از مزایای استفاده از پنل ایمیلی را به شما نشان دهیم
 

نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خوب

در دنیای امروز که کسب و کارهای مختلف به سختی حاضر به هزینه کردن هستند و از سوی دیگر دست‌شان برای خرج کردن زیادی در حوزه تبلیغات بسته است، موضوع بازگشت سرمایه اهمیت زیادی دارد. مدیران بی‌صبرانه می‌خواهند ببینند در ازای هزینه‌ای که می‌پردازند چقدر به دست می‌آورند. یکی از مهم‌ترین فواید ایمیل مارکتینگ این است که اگر حرفه‌ای و درست انجام شود، می‌تواند روشی بسیار موثر و کارآمد باشد. این روش نرخ تبدیل بسیار خوبی دارد و روشی کاملاً مقرون به صرفه است.

تماس با ما

  قرار دادن فیلتر برای جلوگیری از ایمیل‌های اسپم

کافی است ایمیلی را برای مخاطبان هدف خود بفرستید و از همان دقایق بعد از ارسال پیام اثرات آن را ببینید. به عنوان مثال اگر قرار است یک حراجی یا فروش ویژه 24 ساعته داشته باشید، می‌توانید از ایمیل بیشترین بهره را ببرید. بازاریابی ایمیلی و محتوای داخل آن به خوبی می‌تواند حس عجله و محدودیت زمانی را القا کند.

تماس با ما

انتقال مستقیم پیام

این روش به انتقال مستقیم و سریع پیام به مخاطبان هدف کمک می‌کند؛ به گونه‌ای که نه تنها بیشتر آن‌ها ایمیل شما را باز می‌کنند یا حتی منتظر آن هستند، بلکه نرخ تبدیل خوبی هم دارد. بخش‌بندی لیست ایمیل برای کسب و کارهایی که اطلاعات کافی از مشتریان دارند خیلی خوب جواب می‌دهد.

تماس با ما 


بسیاری از کسب و کارها به ویژه آن‌هایی که اطلاعات و تعامل خوبی با مخاطبان دارند و می‌دانند ایمیل آن‌ها باز شده و CTR خوبی می‌گیرد، از این ابزار استفاده می‌کنند. ضمن اینکه این روش برای کسب و کارهایی که برای تبلیغات و برقراری رابطه با مخاطبان هزینه زیادی ندارند خیلی خوب جواب می‌دهد، به‌شرطی اینکه بتوانند به مخاطب هدف خود برسند . همچنین ایمیل برای کسب و کارهایی که برای حفظ و نگهداری مشتری برنامه مناسبی دارند، بسیار کاربردی است.

تماس با ما

با ما در ارتباط باشید