بازی سازی در اودوو ۱۶.۰ ERP تحت وب ویراوب۱۲۳ برای انگیزه دادن به تیم فروش
چگونه در اودوو ۱۶ نسخه ویراوب ۱۲۳ برای تیم فروش بازی سازی را فعال کنیم و برای آنها انگیزه ایجاد کنیم.
7 ژوئیهٔ, 2023 به وسیله
بازی سازی در اودوو ۱۶.۰ ERP تحت وب ویراوب۱۲۳ برای انگیزه دادن به تیم فروش
ویراوب ۱۲۳, مصطفی برمشوری
| No comments yet

 

`

به چالش کشیدن کارکنان تیم فروش برای رسیدن به اهداف خاص با تعیین اهداف و پاداش، راهی عالی برای تقویت عادات خوب و بهبود بهره وری فروشندگان است. ماژول بازی سازی روش ساده و خلاقانه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا کارمندان خود را با شناسایی بی‌درنگ و نشان‌هایی با الهام از مکانیک بازی برانگیخت و ارزیابی کنید.

تنظیم‌های بازی سازی

نخستین گام در راه اندازی سیستم بازی سازی برای تیم فروش این است که ماژول بازی سازی را نصب کنید. این ماژول در فهرست تمام نرم افزارهای موجود در نسخه ERP تحت وب ویراوب۱۲۳ موجود است. در تصویر زیر نحوه نصب این نرم افزار نمایش داده شده است.

با راه اندازی این ماژول کاربردهای اصلی بازی سازی برای شما فعال می‌شود و شما آماده مراحل بعد هستید.

ایجاد یک چالش

نخستین گام برای بازی سازی تعریف یک چالش جدید است. ایجاد چالش از تنظیم‌های سیستم قابل دسترسی است. برای ایجاد چالش جدید مسیر تنظیمات > بازی سازی > چالش‌ها را باز کنید. در تصویر زیر نحوه دسترسی به چالش‌ها نمایش داده شده است.


ایجاد و مدیریت چالش‌ها یک امکان حرفه‌ای است و تنها برای توسعه دهندگان فعال است. بنابر این اگر می‌خواهید به این موارد دسترسی داشته باشید، باید گزینه توسعه دهندگان را فعلا کنید.

چالش ماموریتی است که شما برای تیم فروش خود ترسیم می کنید. چالش می‌تواند شامل یک یا چند هدف باشد که برای یک دوره زمانی خاص تعیین شده اند. چالش خود را به صورت زیر پیکربندی کنید:

  1. تعیین کنید که چه افرادی به این چالش مربوط می‌شوند
  2. تعیین فرد مسئول چالش
  3. تعیین کردن دوره چالش با تعیین تاریخ شروع و پایان آن
  4. تعیین هدف‌ها
  5. تعیین پاداش‌ها
پس از پایان چالش، نشان‌ها اعطا می‌شوند. این یا در پایان یک دوره در حال اجرا (به عنوان مثال: پایان ماه برای یک چالش ماهانه)، در تاریخ پایان یک چالش (اگر دوره ای تنظیم نشده باشد)، یا زمانی که چالش به صورت دستی بسته می شود.

در مثال زیر، 2 کارمند با هدف فروش ماهانه به چالش کشیده شده‌اند و یک بازی برای آنها تعریف شده است. این چالش بر اساس ۲ هدف طراحی شده است: کل مبلغ فاکتور و تعداد سرنخ های جدید تولید شده. در پایان ماه به برنده نشان‌هایی اعطا خواهد شد.

در تصویر زیر نحوه تعریف این چالش و تعیین اهداف آن نمایش داده شده است.

تنظیم کردن اهداف

کاربران را می توان با استفاده از اهداف و اهداف عددی برای دستیابی ارزیابی کرد.
اهداف از طریق چالش هایی تعیین می شوند که اعضای یک تیم را در طول زمان ارزیابی می کنند (تصویر بالا را ببینید).
می‌توانید با کلیک بر روی افزودن آیتم جدید، در زیر اهداف، یک هدف جدید از چالش ایجاد کنید. شی کسب و کار را با توجه به نیاز شرکت خود انتخاب کنید. مثال‌ها: تعداد سرنخ‌های جدید، زمان واجد شرایط شدن یک سرنخ، کل مبلغ صورت‌حساب در هفته، ماه یا هر بازه زمانی دیگری بر اساس ترجیحات مدیریتی شما و غیره.

اهداف ممکن است شامل تنظیم پایگاه داده شما نیز باشد (به عنوان مثال، داده های شرکت و منطقه زمانی خود را تنظیم کنید، کاربران جدید ایجاد کنید، و غیره).

تنظیم پاداش

برای دستاوردهای غیر عددی، نشان ها را می توان به کاربران اعطا کرد. از یک تشکر ساده تا یک دستاورد استثنایی، نشان یک راه آسان برای ابراز قدردانی از کاربر برای کار خوبش است. برای ایجاد و اعطای نشان به کارکنان خود بر اساس عملکرد آنها، به تنظیمات ‣ ابزار بازی سازی ‣ نشان ها بروید.


بازی سازی در اودوو ۱۶.۰ ERP تحت وب ویراوب۱۲۳ برای انگیزه دادن به تیم فروش
ویراوب ۱۲۳, مصطفی برمشوری 7 ژوئیهٔ, 2023
این پست را به اشتراک بگذارید
بایگانی
ورود to leave a comment