توسعه Odoo

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

5

چطور می‌تونیم خروجی مناسب تقویم و تاریخ در گزارش‌های اودوو ایجاد کنیم؟

توی خروجی PDF ساختارهایی برای تاریخ در نظر گرفته شده. من می‌خوام از فرمت‌های خودم در این خروجی استفاده کنم. چه روشی برای انجام این کار باید دنبال کنم؟

آواتار
انصراف
1 پاسخ
1
بهترین پاسخ

اول از همه من یه فرض دارم: گزارش در رابطه با یک موجودیت در ORM اودوو هست. با این فرض شما می‌تونید از فیلدهایی که در نمایش برای تاریخ استفاده می‌شه استفاده کنید. برای این کار کافی هست که به صورت زیر عمل کنید:


t-field="o.transfer_date"    
t-options='{"widget": "datetime", "format": "yyyy/mm/dd HH:MM"}'/>


یه سری پارامتر برای انجام این کار توی اودوو در نظر گرفته شده. در ادامه این پارمترها رو توضیح می‌دم.

t-field

از این خصوصیت برای تعیین فیلدی استفاده می‌شه که می‌خواهیم توی خروجی نمایش داده بشه. کافی هست که نام متغیر رو وارد کنید. قبلا اشاره کردم که از این سیستم تنها برای مدلهای داده‌ای ORM اودوو می‌شه استفاده کرد. بنابر این مقدار این فیل باید یه ساختار a.b داشته باشه وگرنه خطا خواهید داشت.

t-options

از این خصوصیت برای مدیریت فیلد استفاده می‌شه. مثلا می‌تونیم به صورت مستقیم تعیین کنیم که ویجت مورد استفاده چی باشه. بر اساس ویجتی که استفاده کنید می‌تونید اپشن‌های دیگه‌ای هم داشته باشید. برای نمونه استفاده از ویجت تاریخ می‌تونه فرمت خروجی رو هم تعیین کنه.

آواتار
انصراف