پایتون

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

7

چرا از پایتون در اودوو استفاده می‌شود؟

مهم‌ترین زبان برنامه نویسی که در اودوو استفاده می‌شود، پایتون است. چرا از این زبان استفاده شده؟

آواتار
انصراف
2 پاسخ ها
4
آواتار
فردین مردانی
بهترین پاسخ

اودوو از پایتون به عنوان زبان برنامهنویسی اصلی خود استفاده میکند اما چرا از پایتون در اودوو استفاده میشود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که از پایتون در اودوو استفاده میشود. برخی از این دلایل عبارتند از:

• پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا، شیگرا، مفسری و چند منظوره است که برای توسعه نرم افزارهای تحت وب، علم داده، یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و ... مناسب است.​ این ویژگی ها با نیازهای اودوو که یک سیستم مدیریت منابع سازمانی مدرن و پیشرفته است، هم خوانی دارند.

• پایتون یک نحو ساده و واضح دارد که خوانایی و نگهداری کد را افزایش میدهد. این امر به برنامه نویسان اودوو امکان میدهد که کد خود را به راحتی بنویسند، بخوانند، اشتراک بگذارند و اصلاح کنند.

• پایتون دارای یک کتابخانه استاندارد بزرگ و گسترده است که شامل توابع و کلاسهای مختلف برای انجام کارهای رایج مانند دسترسی به فایل، ارتباط با پایگاه داده، شبکه، رمزنگاری و ... است. این کتابخانه استاندارد به برنامه نویسان اودوو کمک میکند که بدون نیاز به نوشتن کد از پیش، از این توابع و کلاسها استفاده کنند.

• پایتون دارای یک انجمن برنامه نویسی فعال و پشتیبانی خوبی است که به برنامهنویسان اودوو کمک میکند که مشکلات خود را حل کنند، از منابع آموزشی  استفاده کنند، از تجربیات دیگران بهره ببرند و از پروژههای متنباز پایتون استفاده کنند.

• پایتون یک زبان برنامه نویسی قابل توسعه و مقیاس پذیر است که به برنامهنویسان اودوو امکان میدهد که برنامه های خود را با استفاده از فریمورکها، کتابخانه ها و ابزارهای مختلف پایتون گسترش دهند. برای مثال، از فریمورک وب جنگو برای ساخت برنامه های وب پایتون، از کتابخانه علمی نامپای برای انجام محاسبات عددی، از کتابخانه یادگیری ماشین تنسورفلو برای ساخت مدلهای هوش مصنوعی و ... استفاده میشود.

آواتار
انصراف
3
بهترین پاسخ

اودوو یک زبان مفسری است. یعنی کد کامپایل نمی شه و یک ساختار پویا در زمان اجرا داره. مهم‌ترین دلیل هم پویایی این زبان هست. از طرفی بسته‌های نرم افزاری زیادی برای این زبان وجود داره و در کارهای علمی زیاد استفاده می شه. از طرفی بعد از اینکه جاوا توسط اوراکل خریداری شد خیلی‌ها مثل تیم ما از جاوا به پایتون مهاجرت کردیم.

آواتار
انصراف