چرا ترافیک وب سایت برای تجارت مهم | ویراوب۱۲۳

چرا ترافیک وب سایت برای تجارت مهم | ویراوب۱۲۳

محبوبیت؟ مطمئناً مورد توجه قرار گرفتن و همه چیز خوب است ، اما آیا واقعاً این نکته مهم است؟ برای اینکه بتوانم لاف بزنم و بگویم ، بله ... من سال گذشته 1000،000 بازدید کننده به وب سایت داشتم ...

این ممکن است چشمگیر باشد ، اما چرا ترافیک وب سایت برای تجارت شما مهم است؟

ترافیک وب سایت (یا تعداد بازدید کنندگان وب سایت شما) مهم است زیرا تعداد بازدید کنندگان برابر است با تعداد فرصت های لازم برای افزودن مشتریان جدید. تعداد بازدید کنندگان وب سایت شما به تعدادی از فرصت های کسب و کار شما برای به اشتراک گذاری نام تجاری خود ، ایجاد تصور ، ایجاد روابط تبدیل می شود. هرچه میزان مراجعه به وب سایت شما بیشتر باشد ، فرصت های بیشتری برای تولید سربهای واجد شرایط ، پرورش و کمک به حل مشکل آنها و درنهایت فروش محصول یا خدمات خود ، به دست آوردن مشتری یا مشتری جدید و افزایش رشد کسب و کار خود دارید.

این فقط مربوط به پول درآوردن نیست. ترافیک بیشتر وب سایت در درازمدت می تواند به شما امکان دهد تا تجارت خود را توسعه دهید (نه فقط سود خود را) ، خطوط محصول خود را گسترش دهید ، کارمندان بیشتری را استخدام کنید ، مکانهای جدیدی را باز کنید ، در تحقیقات سرمایه گذاری کنید و خدمات و محصولات شگفت انگیز تری را توسعه دهید ... فرصت ها وجود دارد!

ترافیک وب سایت از سه طریق مهم است و تأثیر دارد:

هرچه  تعداد  بازدید کنندگان وب سایت شما بیشتر باشد ، بهتر خواهد شد!

اما باید روی افزایش  کیفیت ترافیک وب سایت خود تمرکز کنید ، زیرا همه ترافیک خوب نیست. و در حقیقت ، ترافیک بد می تواند تجارت شما را تا حدودی خراب کند.

وقتی بتوانید ترافیک خود را در کنار کیفیت بازدید کنندگان افزایش دهید ، بهتر می توانید  تبدیل وب سایت خود را افزایش داده  و از آن ترافیک برای تبدیل به مشتری های پرداخت کننده استفاده کنید!


برای رشد شغل خود به چه میزان ترافیک وب سایت نیاز دارید؟

باشه - پس می گویید شماره ها را به من بدهید. این به یک محاسبه ساده و در عین حال پیچیده می رسد. شما باید در مورد هزینه ها و هزینه های کسب و کارتان و اینکه یک مشتری متوسط ​​چقدر ارزش دارد ، بصیرت داشته باشید.

وقتی می دانید که به چه میزان درآمد نیاز دارید (اهداف تعیین شده) ، می توانید برای محاسبه میزان ترافیک وب سایت برای دستیابی به آن اهداف ، به عقب کار کنید. در اصل شما به دنبال هدف نهایی خود هستید و از آنجا به عقب برنامه ریزی می کنید.

مثال تجاری ساختگی:

"تجارت کیک کیک" شما در حال اجراست.

برای حفظ بودجه فعلی خود ، شغل شما به 5000 دلار در ماه نیاز دارد.

هر مشتری 30 دلار ارزش دارد (آنها معمولاً 12 کیک در ماه را با قیمت 2.50 دلار یک کیک خریداری می کنند).

شما نیاز به فروش 2000 کیک در ماه دارید. هر مشتری بطور متوسط ​​در هر ماه 12 کیک خریداری می کند ، پس شما در هر ماه به 166.66 مشتری نیاز دارید.

کار به عقب ، به طور متوسط ​​... 100 بازدید کننده وب سایت به 1 سرب تبدیل می شود. برای دریافت 1 مشتری جدید ، با نرخ تبدیل 1٪ از سرب به مشتری ، برای رسیدن به 1 مشتری جدید به 100 عدد سرباز نیاز خواهید داشت. برای رسیدن به هدف خود از 166.66 مشتری ، به نظر می رسد شما نیاز به جذب 1،666،666 بازدید کننده وب سایت دارید. پسر ، که به نظر می رسد کار زیادی است.

به خاطر داشته باشید که درصد پایین تبدیل 1٪ مبانی اولیه محافظه کارانه است ، اما مشاغل با استفاده از استراتژی های بازاریابی ورودی و سایر استراتژی های آنلاین شاهد افزایش نرخ تبدیل آنها هستند.

اگر بازدیدکننده خود را افزایش داده و نرخ تبدیل را به 2٪ و منجر به افزایش مشتری به 4٪ با ترافیک واجد شرایط بهتر و هدایت شده ، فقط هدف ترافیک وب سایت خود را به 208325 کاهش داده اید. این کاهش 87.5٪ وای!

alireza tadayon

Just me, myself and I, exploring the universe of uknownment. I have a heart of love and a interest of lorem ipsum and mauris neque quam blog. I want to share my world with you.

برچسب‌ها


{{title}}

{{description}}

Questions? Chat with us!Support is online.Support is away.Chat with ViraWeb123 TeamChat with ViraWeb123 Team