کارخانه نوآوری
25 اکتبر, 2023 به وسیله
کارخانه نوآوری
آرش استادیان
| No comments yet

 

`

​نام شرکت: کارخانه نوآوری
کشور:ایران
صنعت:مجموعه غذا و گردشگری
برنامه های اصلی: دستگاه حضور و غیاب​  

آدرس کارخانه نوآوری شیراز :

بلوار مدرس، حدفاصل دانشگاه صنعتی شیراز و کارخانجات مخابراتی ایران،
بلوار آزادگان جنب دانشگاه علمی کاربردی

شماره تماس : (روز های کاری ۱۰ الی ۱۶)

09173506673

071-37266696

ساعت کاری :

شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 22 ،جمعه 10 الی 18

همکاری ویراوب و کارخانه نوآوری

برای رفع نیازهای حسابداری کارخانه نوآوری ، Odoo یک راه حل مناسب را اجرا کرد. نمودار حساب‌ها برای پیروی از استانداردهای حسابداری امارات تطبیق داده شد و گزارش‌های P&L و ترازنامه لازم را در اختیار تیم قرار داد. این راه حل همچنین نیاز به رسیدگی به ارزهای متعدد، نوسانات نرخ ارز روزانه و روش های پرداخت متنوع را در نظر گرفته است. این راه‌اندازی همچنین مراکز هزینه را برای مدیریت کانال‌های مختلف شرکت - فروش آنلاین، فروش فروشگاهی و عمده‌فروشی معرفی کرد. این اجازه می دهد تا معاملات به طور دقیق تحت مرکز هزینه مناسب ثبت شود و یک نمای کلی روشن از عملکرد حسابداری در تمام بخش های کسب و کار ارائه دهد.


پرداختن به نقاط درد و اجرای Odoo

کارخانه نوآوری با مسائل مربوط به صورتحساب، مدیریت مالی و موجودی نامرتبط و بینش محدود در مورد عملیات کلی تجاری خود دست و پنجه نرم می کرد. به کمک تیم ما و با پیاده سازی ماژول های اصلی Odoo، از جمله صورتحساب، موجودی، فروش، حسابداری و خرید، آنها توانستند این نقاط دردناک را به طور مستقیم برطرف کنند. این سیستم یکپارچه سازی یکپارچه بین بخش ها را فراهم می کند، خطاهای انسانی را تا 95 درصد کاهش می دهد و نیاز به کار دستی را از بین می برد.

تاثیر تجاری و بازگشت سرمایه

پذیرش ویراوب تأثیر قابل توجهی بر تجارت کارخانه نوآوری داشت. اول از همه، با ساده‌سازی بازیابی اسناد و حذف نیاز به ورود دستی داده‌ها، در زمان ارزشمند آنها صرفه‌جویی کرد. ادغام بین بخش‌ها، همکاری روان‌تر را تسهیل می‌کند، رضایت مشتری را بهبود می‌بخشد و زمان پاسخگویی سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. قابل توجه، صرفه جویی در هزینه قابل توجه بود، زیرا ویراوب در مقایسه با سیستم قبلی خود، راه حل مقرون به صرفه تری بود. هلدینگ تچر با دستیابی به بهره وری بهبود یافته و برتری عملیاتی، بازگشت ملموس سرمایه را تجربه کرد.

اندازه و اجرا

تیم ما برای کارخانه نوآوری با موفقیت Odoo را در یک بازه زمانی سریع X ماهه اجرا کرد. فرآیند پیاده‌سازی توسط شریک مورد اعتماد آنها، انتقال یکپارچه به سیستم جدید را تضمین کرد.

نتیجه

سفر کارخانه نوآوری با ویراوب قدرت دگرگون کننده نرم افزار مدیریت کسب و کار یکپارچه را نشان می دهد. آنها با غلبه بر نقاط دردناک خود و ساده کردن عملیات خود، بهره وری بهبود یافته، صرفه جویی در هزینه و افزایش دید در امور مالی و موجودی خود را تجربه کردند. از آنجایی که کارخانه نوآوری در صنعت تجارت و تولید به رونق خود ادامه می دهد، Odoo یک دارایی ارزشمند باقی می ماند که باعث رشد و موفقیت آنها می شود.

کارخانه نوآوری
آرش استادیان 25 اکتبر, 2023
این پست را به اشتراک بگذارید
برچسب ها
بایگانی
ورود to leave a comment

خواندن بعدی
خوشاشیراز

 

`