نحوه مدیریت ماژول آموزش الکترونیکی Odoo 17
3 مارس, 2024 به وسیله
نحوه مدیریت ماژول آموزش الکترونیکی Odoo 17
ترنم کمالی پناه
| No comments yet

 

`


برنامه آموزش الکترونیکی به شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوا را آپلود کنید، اهداف آموزشی را تعریف کنید، شرکت کنندگان را مدیریت کنید، پیشرفت کاربران را ارزیابی کنید و حتی پاداش تعیین کنید. درگیر کردن شرکت کنندگان در یک تجربه یادگیری معنادار، توجه آنها را افزایش می دهد و بهره وری را افزایش می دهد. ماژول آموزش الکترونیک Odoo 17 توانایی طراحی دوره های آنلاین را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد طبق دستورالعمل های تعیین شده در زمان طراحی دوره ثبت نام کرده و آنها را به پایان برسانند.

 

 هنگامی که به ماژول آموزش الکترونیکی Odoo 17 دسترسی پیدا می کنید، داشبوردی به شما نشان داده می شود که تمام دوره های ایجاد شده را توصیف می کند. نام دوره، نظرات، بازدیدها، مدت زمان، فروش، محتوا، شماره شرکت، مقدار تکمیل شده و برچسب های اختصاص داده شده را به تفصیل شرح می دهد. ابزارهای فیلتر و گروه بندی در منو موجود است و می توان آنها را پیکربندی کرد. در رابطه با ایجاد دوره جدید می توانید گزینه موجود ایجاد را انتخاب کنید.


 

 برای ایجاد دوره جدید روی دکمه جدید کلیک کنید. هنگامی که صفحه باز می شود، می توانید عنوان دوره و یک یا چند برچسب را برای توصیف دوره خود اضافه کنید. همچنین می توانید یک تصویر برای نشان دادن دوره اضافه کنید. علاوه بر این، ما چهار تب داریم که به شما امکان می‌دهد دوره را بیشتر سفارشی کنید: محتوا، توصیف، گزینه ها و کارما، همانطور که در زیر نشان داده شده است.


 پس از اضافه شدن بخش ها، ممکن است با انتخاب گزینه افزودن محتوا، محتوای مربوطه به بخش منحصر به فرد اضافه شود. برای افزودن محتوا، کادر توضیحات زیر به شما نمایش داده می شود که در آن می توانید عنوان محتوا و همچنین برچسب های اختصاص داده شده را مشخص کنید. انواع محتوای اضافی شامل اسناد، فیلم ها، صفحات وب، ارائه ها و آزمون ها می باشد. همچنین می‌توان یک پیوند یا URL را درج کرد تا کاربران بتوانند محتوا را مشاهده کنند. اگر محتوا ویدیویی یا صوتی باشد، بارگذاری شده توسط شخص مسئول و مدت زمان محتوا درج می شود. کاربر می تواند توضیحات، منابع اضافی و آزمون ها را در محتوا اضافه کند.


 برگه ای که در آن پیوندها و منابع خارجی ارائه می شود می تواند برای تعیین نحوه پیکربندی منابع اضافی با ارجاع به محتوا استفاده شود. با انتخاب گزینه افزودن به سطرمی توانید عنوان پیوند خارجی و پیوند را تنظیم کنید. گزینه یکسان Add a line نیز در مورد منابع قابل دسترسی است. صفحه آزمون شامل تعریفی از سؤال و پاسخ ها است. در اینجا می‌توانید درباره پاداش‌های تلاش اول، دوم، سوم و چهارم بخوانید.



 در زیر منوی کارما، جایی که پاداش برای دوره بازبینی و اطلاعات دوره پایانی ممکن است پیکربندی شود، گزینه‌های کارما برای شرکت‌کنندگان در دوره قابل تعریف است. علاوه بر این، امکان ایجاد سطوح  دسترسی مانند افزودن بررسی، افزودن نظر و پاداش برای رأی وجود دارد.


 هنگامی که تمام محتوای دوره و سایر جزئیات اضافه شد، کاربر همچنین می تواند یک گواهی به دوره اضافه کند. گواهینامه های تعریف شده را می توان برای ارزیابی بسیاری از متقاضیانی که در دوره شرکت کرده اند استفاده کرد. علاوه بر این، این گواهینامه ها ممکن است به شکل نظرسنجی باشد که ممکن است از یک نامزد سؤال بپرسد، حتی اگر در هیچ یک از دوره های مشخص شده ثبت نام نکرده باشند. در صورتی که گزینه گواهینامه ها در منوی تنظیمات ماژول آموزش الکترونیکی فعال شده باشد، می توانید به منوی گواهینامه ها در زبانه دوره ها دسترسی پیدا کنید. همه گواهینامه های عملیات با تعداد پاسخ های صحیح، تعداد کل افراد تایید شده و میزان موفقیت گواهینامه در منو گنجانده شده است.پس از تکمیل گواهینامه، دوره را ذخیره کنید و همان را در وب سایت منتشر کنید.


 هر چیزی که در backend ایجاد می شود باید توسط قسمت سایت منتشر شود. محتوای منتشر نشده همیشه در وب سایت شما ظاهر می شود، اما همچنان باید منتشر شود تا در دسترس مخاطبان شما باشد. برای انتشار مطالب خود، باید به قسمت جلویی وب سایت خود وارد شوید. برای رسیدن به این هدف، پس از انتخاب دکمه هوشمند برو به تارنما، در گوشه سمت چپ بالا در گزینه بیشتر  انتخاب کنید.




نحوه مدیریت ماژول آموزش الکترونیکی Odoo 17
ترنم کمالی پناه 3 مارس, 2024
این پست را به اشتراک بگذارید
بایگانی
ورود to leave a comment