ماژول مخاطبان در اودوو16
contacts Odoo16
9 ژانویهٔ, 2024 به وسیله
ماژول مخاطبان در اودوو16
ترنم کمالی پناه
| 1 توضیح

 

`

 Odoo16(مخاطبین)​

نرم افزار Odoo ERP به شما کمک می کند تا اطلاعات تماس همه کارکنان شرکت را مدیریت و نگهداری کنید. انجام این فرآیند با استفاده از کلیک های خاص بسیار آسان است. در این ماژول، می توانید داده هایی مانند کارمندان، مشتریان، تامین کنندگان و شرکا را نیز حفظ کنید. از آنجایی که انجام آن در طول یک تجارت یک مهارت ضروری است، ماژول کمک بزرگی خواهد بود.

 مانند تصویر، نمای کانبان صفحه را دریافت خواهید کرد که شامل جزئیاتی مانند اطلاعات تماس و عکس های همراه با آن است. با استفاده از گزینه‌های Filter and Group By، می‌توانید گزینه‌های مرتب‌سازی را اضافه کنید. با گزینه Favorites، می توانید یک مخاطب خاص را به موارد دلخواه اضافه کنید. صفحه را می توان در نمای لیست نیز مشاهده کرد.


 در صفحه، اطلاعاتی مانند نام، فعالیت، شهر، کشور و شرکت مخاطب خاص را دریافت خواهید کرد. شما می توانید سه نقطه را مشاهده کنید که می توان از آنها برای دریافت گزینه های اضافی در نمای لیست استفاده کرد. با استفاده از نماد Create، همانطور که در تصویر بالا مشخص شده است، می توان برای ایجاد چنین لیست مخاطبینی استفاده کرد.


 در صفحه ایجاد تماس، می توانید نام مخاطب یا بر اساس نام شرکت را نیز وارد کنید. سپس آدرس مخاطب، تلفن، موبایل، ایمیل، وب سایت، زبان و برچسب های مخاطب را وارد کنید. می‌توانید فرم GST Treatment را از منوی کشویی انتخاب کنید. EIN یا شماره شناسایی مالیاتی را می توان در فضای اختصاص داده شده ارائه کرد. در زیر تب تماس و آدرس، می توانید جزئیات بیشتری را با کمک نماد افزودن اضافه کنید. با انجام این کار، پنجره دیگری خواهید داشت.


 در اینجا، گزینه ای برای اضافه کردن مخاطبین اضافی دارید. آدرس فاکتور و تحویل برای سفارشات فروش داده شده است. نام تماس، آدرس، ایمیل، تلفن و شماره همراه را می توان در فضاهای ارائه شده درج کرد. در فضای یادداشت های داخلی می توانید آدرس تماس را نیز ذکر کنید. در نهایت به گزینه Save and Close بروید. برای افزودن آدرس دیگری، نماد ذخیره و جدید را نیز می توان انتخاب کرد.

در زیر برگه خرید و فروش می توانید اطلاعات مربوط به خرید و فروش را ذکر کنید.


 در این تب می توانید مشخصات فروش مانند نام فروشنده، شرایط پرداخت، لیست قیمت و نحوه تحویل را درج کنید. در زیر گزینه Point of Sale می توانید بارکد را برای یافتن مخاطب بدهید. در قسمت خرید می توانید شرایط پرداخت و نحوه پرداخت را درج کنید. اکنون، شما این امکان را دارید که یادآور رسید را فعال کنید تا یک ایمیل تأیید به فروشنده برای تأیید تاریخ خود به خود دریافت کنید. در زیر اطلاعات مالی، می توانید موقعیت مالی را نیز اضافه کنید. اکنون، شما یک گزینه متفرقه دارید که در آن می توانید مرجع، نام شرکت، وب سایت، برچسب های وب سایت و صنعت را نیز وارد کنید.

اکنون، تب بعدی، تب صورتحساب است که به شما کمک می کند تا اطلاعات حساب بانکی را اضافه کنید.

 با انتخاب گزینه افزودن یادداشت، به راحتی می توانید اطلاعات حساب بانکی و شماره حساب مربوطه مخاطب را وارد کنید.

تب بعدی، برگه یادداشت‌های داخلی است که می‌توان از آن برای افزودن اطلاعات اضافی در مورد مخاطب خاص استفاده کرد.


 در اینجا، می توانید به راحتی اطلاعات جدیدی در مورد مخاطبی که ذخیره می کنید اضافه کنید. اکنون، یک گزینه اضافی از گزینه Warning on Picking در زیر دارید که می توانید آن را به عنوان No Message، Warning یا Blocking Message تنظیم کنید.

تب بعدی Partner Assignment است که می تواند برای اضافه کردن موقعیت جغرافیایی یک مخاطب خاص استفاده شود.


 در فعال‌سازی شریک، فضایی برای اضافه کردن سطح شریک، فعال‌سازی و وزن سطح بر این اساس خواهید داشت. تحت بررسی شریک، می‌توانید به ترتیب آخرین بررسی شریک، بررسی شریک بعدی و تاریخ مشارکت را اضافه کنید.


     خلاصه ی از کاربرد مخاطبین Odoo16:

  • یکپارچه سازی با دیگر ماژول های Odoo
  • طیف گسترده ی از داده ها را دارند
  • می توان تمام اطلاعات از مخاطبین دریک مکان را داشته باشیم
ماژول مخاطبان در اودوو16
ترنم کمالی پناه 9 ژانویهٔ, 2024
این پست را به اشتراک بگذارید
بایگانی
ورود to leave a comment