Odoo 16 discuss
8 ژانویهٔ, 2024 به وسیله
Odoo 16 discuss
ترنم کمالی پناه
| No comments yet

 

`

 Odoo16(بحث) 

ارتباطات برای مدیریت عملیات شرکت در هر زمان ضروری است. بحث در مورد موضوعات مختلف می تواند بهره وری و روابط را در یک سازمان بهبود بخشد. با استفاده از برنامه Discuss، می‌توانیم به سرعت تمام ارتباطات را از طریق چت، پیام‌ها و یادداشت‌ها با هم جمع کنیم. با کمک Odoo ERP، کاربران می توانند برنامه Discuss را ارائه دهند که برای ارتباطات داخلی مفید است. ماژول Odoo 16 Discuss شما را قادر می سازد مکالمات خصوصی و چت های گروهی را مدیریت کنید. همچنین با چندین ماژول دیگر در نرم افزار Odoo ERP یکپارچه شده است.

این وبلاگ کاربران را قادر می سازد تا نمای کلی برنامه Odoo 16 Discuss را ببینند.

کاربران می توانند یک مکالمه خاص را از برنامه Discuss انتخاب کنند و به راحتی با دیگران به صورت رسمی یا غیر رسمی ارتباط برقرار کنند. یک راه مناسب ارتباطی باعث ارتقای روابط بهتر در یک شرکت می شود. ما می توانیم به سرعت کانال ها را توسعه دهیم و با استفاده از برنامه Odoo 16 Discuss پیام ارسال کنیم.

سمت چپ داشبورد بحث Odoo 16 بخش‌های صندوق ورودی، ستاره‌دار و تاریخچه را نشان می‌دهد. تمامی پیام های دریافتی در قسمت Inbox قابل مشاهده است.




در اینجا، می‌توانیم ببینیم که پیام بر اساس تاریخ و زمان مرتب شده است. با انتخاب یک پیام در صندوق ورودی خود، گزینه های بیشتری برای شما به دست می آید. کاربران می توانند پس از انتخاب پیام، پیام را به عنوان خوانده شده با کلیک بر روی نماد تیک علامت گذاری کنند.

 

پس از انتخاب علامت تیک، پیام به عنوان خوانده شده علامت گذاری می شود. پاسخ دادن به یک پیام با کلیک بر روی آیکون Reply امکان پذیر است.




یک چت جدید برای شما باز می شود و پیام پاسخ خود را وارد کنید. پس از وارد کردن پیام پاسخ، همانطور که در تصویر  تعریف شده است، روی نماد SEND کلیک کنید. 

 


 از این رو، می توانیم به راحتی به پیام های مختلف در صندوق ورودی پاسخ ارسال کنیم. برای حذف همه پیام‌ها از صندوق ورودی، همانطور که در تصویر روبرو نشان داده شده است، روی نماد MARK ALL READ کلیک کنید.





بنابراین، ما می توانیم به سرعت همه پیام های خوانده شده را از صندوق ورودی حذف کنیم. با انتخاب قسمت Starred کاربر می تواند پیام ستاره دار را از کاربر دریافت کند. همانطور که در تصویر نشان داده شده است، می توانید چندین پیام ستاره دار را در یک تاریخ خاص در پنجره ستاره دار مشاهده کنید.

همانطور که در تصویر  نشان داده شده است، کاربران می توانند با انتخاب دکمه UNSTAR ALL در پنجره ستاره دار، همه پیام های ستاره دار را حذف کنند. علاوه بر این، رکورد تمام پیام‌های قبلی در بخش تاریخچه قابل دسترسی است. بنابراین، ما می توانیم به سادگی داده های مربوط به روزهای گذشته را در پنجره History دریافت کنیم.




تمام کانال های ایجاد شده در پنجره جدید قابل د​سترسی هستند. همچنین می توانید با​ کلیک بر روی نماد JOIN در داخل ک​ادر کانال، همانطور که در تصویر  مشخص شده است، مسیر را وارد کنید.




 لیست کانال های ایجاد شده توسط کاربر در قسمت کانال ها در سمت چپ داشبورد بحث موجود است. با فشار دادن نماد تنظیمات در نزدیکی بخش کانال ها به پنجره کانال ها هدایت می شوید.


  با کلیک بر روی نماد CREATE در پنجره Public Channels  می توان  یک کانال جدید ایجاد کرد.



ما می توانیم جزئیات مهم یک گروه را در برگه Privacy مدیریت کنیم. کاربران می‌توانند دنبال‌کنندگان یک گروه را به‌عنوان «همه»، «گروه منتخب کاربران» و «فقط افراد دعوت‌شده» انتخاب کنند، همانطور که در تصویر روبرو نشان داده شده است.



یک پنجره جدید در مقابل شما ظاهر می شود و نام کانال را در قسمت نام گروه وارد کنید. همانطور که در تصویر مشخص شده است، می توانید جزئیات یک کانال را در قسمت توضیحات اعمال کنید.



 در اینجا ، ما گروه را برای همه افراد داخل بخش حریم خصوصی قرار می دهیم. کاربران می توانند جزئیات گیرنده گروه را در زیر برگه اعضا اضافه کنند. برای افزودن یک عضو جدید ، بر روی گزینه Add A Line در داخل برگه اعضا کلیک کنید ، همانطور که در تصویر  نشان داده شده است.




پس از اعمال جزئیات ضروری کانال عمومی همانطور که در تصویر بالا ذکر شده است، روی دکمه SAVE کلیک کنید. پس از توسعه کانال، کاربر می تواند کانال ایجاد شده را در قسمت کانال های داشبورد گفتگوی Odoo 16 مشاهده کند.


 

ما می توانیم گزینه های مختلفی را در بالای پنجره کانال مشاهده کنیم. برقراری تماس گروهی با کلیک بر روی نماد تماس در داخل کانال امکان پذیر است. علاوه بر این، می‌توانید یک تماس ویدیویی گروهی را با انتخاب نماد شروع تماس ویدیویی، همانطور که در تصویر روبرو ارائه شده است، شروع کنید.





برای افزودن یک کاربر جدید به کانال عمومی، نماد افزودن کاربران را فشار دهید و یک کادر جدید در مقابل شما ظاهر می شود.

 

در کادر جدید ، افراد لازم خود را انتخاب کرده و دعوت را به نماد کانال فشار دهید ، همانطور که در تصویر روبرو نشان داده شده است. به این ترتیب ، می توانید افراد بیشتری را به یک کانال خاص دعوت کنید.


برای ارسال پیام مستقیم به سایر کاربران

با استفاده از ماژول Odoo 16 Discuss می توانید مستقیماً برای دیگران پیام ارسال کنید. فهرست همه اعضا در داخل بخش پیام‌های مستقیم، همانطور که در تصویر روبرو نشان داده شده است.





با انتخاب یک کاربر خاص، می توانید پیام رسانی را در چت شروع کنید. پیام خود را در کادر چت وارد کنید و روی نماد SEND کلیک کنید.

 

کاربران می توانند با انتخاب یک پیام ارسال شده گزینه های مختلف را مشاهده کنند. همانطور که در تصویر روبرو نشان داده شده است، می توانید با انتخاب نماد لبخند پس از انتخاب یک پیام، واکنشی به یک پیام مشخص کنید.





 در تصویر روبرو پیام ارسالی قابل مشاهده است. علاوه بر این، می توانید پیام را در صورت لزوم با کلیک بر روی نماد ستاره علامت گذاری کنید.

 پس از انتخاب نماد ستاره، همانطور که در تصویر روبرو به آن اشاره شده است، پیام شما در قسمت Starred اضافه می شود.



کاربران می توانند با کلیک بر روی نماد ویرایش، تغییرات بیشتری در پیام ارسال شده ایجاد کنند.

 

بنابراین، اضافه کردن محتوای بیشتر به پیام ارسال شده آسان است. همچنین، می‌توانید پیام فوروارد را با انتخاب نماد حذف حذف کنید. از این رو، ما می توانیم به سرعت پیام های مختلف را از ماژول Odoo 16 Discuss ویرایش یا حذف کنیم. کاربران می توانند با انتخاب نماد + نزدیک به بخش پیام های مستقیم، یک مکالمه جدید را شروع کنند. پس از فشردن آیکون + یک کادر جدید برای شما ظاهر می شود. همانطور که در تصویر ربرو ذکر شده است، کاربران می توانند نام گیرنده را در کادر جدید بیابند



Odoo 16 Discuss به کاربران کمک می کند تا کانال های عمومی و خصوصی را مدیریت کنند. با استفاده از برنامه Discuss می توانید به راحتی مکالمات ضروری را پیگیری کنید. بهره وری کسب و کار با حفظ روابط موثر با مشتریان افزایش می یابد. 

      خلاصه ی ازکاربرد ماژول بحث:

  • یک مرکز ارتباطی کاملا یکپارچه
  • ایجاد کانال های پیام 
  • جلسات ویدئویی برای کاربران داخلی و خارجی
  • ارتباطات گروهی هدفمند
  • اعلان ها همه در یک مکان
Odoo 16 discuss
ترنم کمالی پناه 8 ژانویهٔ, 2024
این پست را به اشتراک بگذارید
بایگانی
ورود to leave a comment