Odoo 16 discuss
8 ژانویهٔ, 2024 به وسیله
Odoo 16 discuss
ترنم کمالی پناه
| No comments yet

 

`

 Odoo16(بحث) 

ارتباطات برای مدیریت عملیات شرکت در هر زمان ضروری است. بحث در مورد موضوعات مختلف می تواند بهره وری و روابط را در یک سازمان بهبود بخشد. با استفاده از برنامه Discuss، می‌توانیم به سرعت تمام ارتباطات را از طریق چت، پیام‌ها و یادداشت‌ها با هم جمع کنیم. با کمک Odoo ERP، کاربران می توانند برنامه Discuss را ارائه دهند که برای ارتباطات داخلی مفید است. ماژول Odoo 16 Discuss شما را قادر می سازد مکالمات خصوصی و چت های گروهی را مدیریت کنید. همچنین با چندین ماژول دیگر در نرم افزار Odoo ERP یکپارچه شده است.

این وبلاگ کاربران را قادر می سازد تا نمای کلی برنامه Odoo 16 Discuss را ببینند.

کاربران می توانند یک مکالمه خاص را از برنامه Discuss انتخاب کنند و به راحتی با دیگران به صورت رسمی یا غیر رسمی ارتباط برقرار کنند. یک راه مناسب ارتباطی باعث ارتقای روابط بهتر در یک شرکت می شود. ما می توانیم به سرعت کانال ها را توسعه دهیم و با استفاده از برنامه Odoo 16 Discuss پیام ارسال کنیم.

سمت چپ داشبورد بحث Odoo 16 بخش‌های صندوق ورودی، ستاره‌دار و تاریخچه را نشان می‌دهد. تمامی پیام های دریافتی در قسمت Inbox قابل مشاهده است.




در اینجا، می‌توانیم ببینیم که پیام بر اساس تاریخ و زمان مرتب شده است. با انتخاب یک پیام در صندوق ورودی خود، گزینه های بیشتری برای شما به دست می آید. کاربران می توانند پس از انتخاب پیام، پیام را به عنوان خوانده شده با کلیک بر روی نماد تیک علامت گذاری کنند.

 

پس از انتخاب علامت تیک، پیام به عنوان خوانده شده علامت گذاری می شود. پاسخ دادن به یک پیام با کلیک بر روی آیکون Reply امکان پذیر است.




یک چت جدید برای شما باز می شود و پیام پاسخ خود را وارد کنید. پس از وارد کردن پیام پاسخ، همانطور که در تصویر  تعریف شده است، روی نماد SEND کلیک کنید. 

 


 از این رو، می توانیم به راحتی به پیام های مختلف در صندوق ورودی پاسخ ارسال کنیم. برای حذف همه پیام‌ها از صندوق ورودی، همانطور که در تصویر روبرو نشان داده شده است، روی نماد MARK ALL READ کلیک کنید.





بنابراین، ما می توانیم به سرعت همه پیام های خوانده شده را از صندوق ورودی حذف کنیم. با انتخاب قسمت Starred کاربر می تواند پیام ستاره دار را از کاربر دریافت کند. همانطور که در تصویر نشان داده شده است، می توانید چندین پیام ستاره دار را در یک تاریخ خاص در پنجره ستاره دار مشاهده کنید.

همانطور که در تصویر  نشان داده شده است، کاربران می توانند با انتخاب دکمه UNSTAR ALL در پنجره ستاره دار، همه پیام های ستاره دار را حذف کنند. علاوه بر این، رکورد تمام پیام‌های قبلی در بخش تاریخچه قابل دسترسی است. بنابراین، ما می توانیم به سادگی داده های مربوط به روزهای گذشته را در پنجره History دریافت کنیم.




تمام کانال های ایجاد شده در پنجره جدید قابل د​سترسی هستند. همچنین می توانید با​ کلیک بر روی نماد JOIN در داخل ک​ادر کانال، همانطور که در تصویر  مشخص شده است، مسیر را وارد کنید.