توسعه Odoo

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

8

‌Bundles یا بسته در assetها به چه معنی هستند؟

در مورد asset ها میخوندم که با bundle ها مواجه شدم اگه میشه برام توضیح بدین که چی هستن و کارشون رو در asset ها توضیح بدین

آواتار
انصراف
1 پاسخ
7
آواتار
فردین مردانی
بهترین پاسخ

دارایی‌های Odoo بر اساس بسته‌هایی گروه‌بندی می‌شوند. هر بسته (لیستی از مسیرهای فایل از انواع خاص: xml، js، css یا scss) در مانیفست ماژول فهرست شده است. فایل ها را می توان با استفاده از نحو glob اعلام کرد، به این معنی که می توانید چندین فایل دارایی را با استفاده از یک خط اعلام کنید.

بسته‌ها در __manifest__.py هر ماژول، با یک کلید دارایی اختصاصی که حاوی یک فرهنگ لغت است، تعریف می‌شوند. فرهنگ لغت نام‌های دسته‌ای (کلیدها) را به فهرست فایل‌هایی که حاوی (مقادیر) هستند، ترسیم می‌کند. به نظر می رسد این است:

در اینجا لیستی از چند بسته مهم وجود دارد که اکثر توسعه دهندگان odoo باید بدانند:

  • web.assets_common: این بسته شامل اکثر دارایی هایی است که برای مشتری وب، وب سایت و همچنین نقطه فروش مشترک است. این قرار است شامل بلوک های ساختمانی سطح پایین تر برای چارچوب odoo باشد. توجه داشته باشید که حاوی فایل boot.js است که سیستم ماژول odoo را تعریف می کند.
  • web.assets_backend: این بسته حاوی کدی است که مخصوص سرویس گیرنده وب است (به ویژه کلاینت وب/Action manager/views/قالب های XML ایستا)
  • web.assets_frontend: این بسته در مورد همه چیزهایی است که مختص وب سایت عمومی است: تجارت الکترونیک، پورتال، انجمن، وبلاگ، …
  • web.qunit_suite_tests: همه کدهای تست کونیت جاوا اسکریپت (تست، کمک، mocks)
  • web.qunit_mobile_suite_tests: کد تست کونیت مخصوص موبایل
آواتار
انصراف