توسعه Odoo

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

6

چطور می‌شه رفع خطای گزارش‌های اودوو که در قالب PDF تولید می‌شود را انجام داد؟

یه سری گزارش توی اودوو تولید می‌شه. این گزارش‌ها مشکلاتی داره و می‌می‌خوام حل کنم. مثلا فاصله بین گزینه‌ها مناسب نیست. 

زمانی که اودوو گزارش رو تولید می‌کنه،‌ خروجی در قابل pdf هست و نمی‌شه فهمید که چه چیزی داره این ایراد رو ایجاد می‌کنه. تبدیل شده به pdf هم داره با ابزار wkhtmltopdf ایجاد می‌شه. بنابر این بعید هست که مشکل در تولید فایل باشه. 

اگه راهی باشه که تولید pdf توی اودوو انجام نشه،‌ می‌تونیم خروجی رو ببینیم و تست کنیم.

آیا کسی روشی برای رفع خطا گزارش اودوو داره؟

آواتار
انصراف
1 پاسخ
2
بهترین پاسخ


مسیر  Setting -> Technical -> Actions -> Reports رو باز کنید. توی این مسیر تمام گزارش‌هایی که در سیستم تعریف شده موجود هست. گزارش مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید. با این کار یک فرم برای ویرایش این گزارش باز می‌شود.

نکته: هر گزارشی در اودوو در جدول گزارش‌ها تعریف و نگهداری می‌شود. بنابر این تمام گزینه‌های موجود در این جدول معادل با تمام گزارش‌هایی است که در سیستم تولید می‌شود.

بعد از اینکه  نمونه گزارش مورد نظر خودتون رو از توی فهرست پیدا کردین و باز کردید یک گزینه وجود داره که نوع خروجی گزارش رو تعیین می‌کنه. نوع گزارش رو از PDF به HTML تغییر بدید. با این که زمانی که گزارش رو تولید می‌کنید، گزارش دیگه چاپ نمی‌شه و به صورت یک صفحه وب نمایش داده می‌شه.

توی این حالت می‌تونید طراحی خودتون رو تکمیل کنید و در نهایت دوباره تنظیم بالا رو به حالت اول برگردونید.

آواتار
انصراف