توسعه Odoo

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

9

من میخوام یک Smart Button به ماژولی اضافه کنم میخواستم ببینم چطوری میشه انجامش داد در اودوو ویراوب ۱۲۳ نسخه ۱۶؟

آواتار
فردین مردانی

در واقع به این شکل هستن این دکمه ها

میخواستم ببینم چطوری میشه این رو اضافه کرد 

آواتار
انصراف
1 پاسخ
8
آواتار
فردین مردانی
بهترین پاسخ

ممکن است لازم باشد رکوردهای مرتبط از مدل های دیگر را به نمای فرم فعلی اضافه کنید. Odoo به شما این امکان را می دهد که به راحتی با استفاده از دکمه های هوشمند این کار را انجام دهید. یک دکمه هوشمند به شما امکان می دهد تمام رکوردهای مرتبط را در نمای فرم مشاهده کنید. همچنین می توانید یک شمارنده برای شمارش تعداد رکوردهای موجود اضافه کنید. دسترسی سریع به اسناد یا داده های مربوطه بسیار مفید است. این وبلاگ می تواند نحوه اضافه کردن دکمه های هوشمند را به ماژول های موجود نشان دهد.

تصویر بالا دکمه های هوشمند را در مخاطبین نشان می دهد. دکمه هوشمند به ما امکان می دهد فرصت ها، جلسات، فروش، اشتراک ها و سایر اطلاعات Azure Interior را مشاهده کنیم. دکمه همچنین تعداد کل رکوردها را نمایش می دهد. در این لحظه، یک دکمه هوشمند جدید در صفحه مخاطبین به شما امکان می دهد خودرویی را که به شریک مشابه در ماژول ناوگان اختصاص داده شده است را مشاهده کنید.

در شروع، باید نمای فرم را به ارث ببریم. پس از آن دکمه هوشمند باید اضافه شود. دکمه هوشمند باید در یک جعبه دکمه کلاس 'oe' قرار گیرد. یک div با فیلد دکمه "oe" از قبل وجود دارد، بنابراین نیازی به ایجاد آن نیست. در عوض، کلاس را به ارث برده و یک دکمه جدید اضافه کنید.

مخاطبین و ناوگان باید در مانیفست به عنوان وابستگی فهرست شوند.

اکنون، یک تابع "get_vehicles" را اضافه کنید که به عنوان نام دکمه ذکر کردیم.


از آنجایی که دامنه را به عنوان 'دامنه' تنظیم کردیم: [('driver id', '=', self.id)]، می‌توانیم رکورد برندون فریمن را در ماژول خودروی ناوگان بخوانیم.

در اینجا، اکنون می توانید دکمه Smart و آماری که تولید می کند را مشاهده کنید. ما یک کار دیگر داریم. به عبارت دیگر، باید بفهمیم و نشان دهیم که چند رکورد روی دکمه هوشمند وجود دارد. باید هم به مدل و هم به view یک فیلد اضافه کنیم.

برای رسیدن به این هدف، باید تابعی را برای محاسبه تعداد مشخص کنیم.

به این معنا که،

و همچنین در view اضافه کنید

اکنون باید یک تابع برای محاسبه تعداد اضافه کنیم.

اکنون که شمارش نمایش داده شده است.

از این تکنیک می توان برای افزودن دکمه هوشمند به هر ماژول استفاده کرد.

آواتار
انصراف