توسعه Odoo

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

9

Operation ها یا عملیات ها در bundelها یا بسته بندی ها در دارایی ها assets چه چیزهایی هستن؟

میخواستم عملیات ها یا operation هایی که میشه برروی بسته بندی ها در دارایی ها انجام داد رو بهم توضیح بدین

آواتار
انصراف
1 پاسخ
8
آواتار
فردین مردانی
بهترین پاسخ

به طور معمول، مدیریت دارایی ها ساده است: شما فقط باید چند فایل جدید را به یک بسته پرکاربرد مانند assets_common یا assets_backend اضافه کنید. اما عملیات دیگری نیز برای پوشش موارد استفاده خاص تر وجود دارد.

توجه داشته باشید که همه دستورالعمل‌هایی که یک فایل دارایی خاص را هدف قرار می‌دهند (یعنی قبل، بعد، جایگزین و حذف) نیاز دارند که آن فایل از قبل اعلام شود، چه در مانیفست‌های بالاتر در سلسله مراتب یا در سوابق ir.asset با دنباله پایین‌تر.

append

این عملیات یک یا چند فایل را اضافه می کند. از آنجایی که رایج ترین عملیات است، می توان آن را به سادگی با استفاده از نام فایل انجام داد:

به‌طور پیش‌فرض، افزودن یک رشته ساده به یک بسته، فایل‌های مطابق با الگوی glob را در انتهای بسته اضافه می‌کند. بدیهی است که الگو ممکن است مستقیماً یک مسیر فایل باشد.

prepend

یک یا چند فایل را در ابتدای بسته اضافه کنید.

زمانی مفید است که باید یک فایل خاص را قبل از بقیه در یک بسته قرار دهید (مثلاً با فایل های css). عملیات prepend با نحو زیر فراخوانی می شود: ('prepend', ).

before

یک یا چند فایل را قبل از یک فایل خاص اضافه کنید.

آماده کردن یک فایل در ابتدای یک بسته ممکن است به اندازه کافی دقیق نباشد. دستورالعمل قبل را می توان برای افزودن فایل(های) داده شده درست قبل از فایل هدف استفاده کرد. با جایگزین کردن مسیر معمولی با یک تاپل 3 عنصری ('before', , ) اعلام می شود.

after

یک یا چند فایل را بعد از یک فایل خاص اضافه کنید.

مانند قبل، با فایل(های) منطبق که درست بعد از فایل هدف اضافه شده است. با جایگزین کردن مسیر عادی با یک تاپل 3 عنصری ('after', , ) اعلام می شود.

include

از بسته های تو در تو استفاده کنید.

دستورالعمل شامل راهی برای استفاده از یک بسته در بسته‌های دیگر برای به حداقل رساندن اندازه مانیفست شما است. در Odoo ما از بسته‌های فرعی (پیشوند با خط زیر بر اساس قرارداد) برای دسته‌بندی فایل‌های مورد استفاده در چندین بسته دیگر استفاده می‌کنیم. سپس می‌توانید دسته فرعی را به صورت یک جفت ('include', ) مانند زیر مشخص کنید:

remove

حذف یک یا چند فایل

در برخی موارد، ممکن است بخواهید یک یا چند فایل را از یک بسته حذف کنید. این را می توان با استفاده از دستور حذف با تعیین یک جفت ('remove', ) انجام داد:


replace

یک فایل دارایی را با یک یا چند فایل جایگزین کنید.

اجازه دهید بگوییم که یک دارایی نه تنها باید حذف شود، بلکه می‌خواهید نسخه جدید آن دارایی را دقیقاً در همان موقعیت درج کنید. این را می توان با دستور جایگزین، با استفاده از یک تاپل 3 عنصری ('replace', , ) انجام داد:


آواتار
انصراف