توسعه Odoo

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

9

Registries یا همان رجیستری ها در مدل های اودوو در اودوو ۱۶ نسخه ویراوب به چه معنی هستند؟

اگر میشه بهم توضیح بدین که این رجیستری چی هست.


1 توضیح
آواتار
انصراف
آواتار
مصطفی برمشوری
-

رجیستری در بخش‌های متفاوتی از سیستم وجود دارد. برای نمونه در وب اپ‌هایی که نوشته می شوند یک سرویس به زبان جاواسکریپت وجود دارد که رجیستری نام دارد. شما باید دقیق تعیین کنید که این عنوان رو کجا دیدید؟

1 پاسخ
8
آواتار
فردین مردانی
بهترین پاسخ

رجیستری ها نقشه های کلید/مقدار (مرتب شده) هستند. آنها نقاط اصلی برنامه افزودنی کلاینت وب هستند: بسیاری از ویژگی های ارائه شده توسط چارچوب جاوا اسکریپت Odoo به سادگی هر زمان که رجیستری به تعریفی برای برخی از شی (مانند فیلدها، نماها، اقدامات مشتری یا خدمات) نیاز داشت، به دنبال آن بگردید. سپس سفارشی کردن سرویس گیرنده وب به سادگی با افزودن مقادیر خاص در رجیستری صحیح انجام می شود.

یکی از ویژگی های مفید رجیستری ها این است که مجموعه ای از sub-d را نگهداری می کنند. به دست آمده با روش دسته بندی اگر ثبت فرعی هنوز وجود نداشته باشد، در جریان ایجاد می شود. تمام رجیستری های مورد استفاده توسط سرویس گیرنده وب به گونه ای از یک ثبت ریشه صادر شده، in@web/core/registry به دست می آیند.


آواتار
انصراف