پشتیبانی فن‌آوری اطلاعات

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

3

چطور مشکل وصل نشدن اینترنت مودم آسیاتک بعد از بازیابی کارخانه ای (Reset Factory) را حل کنیم؟

آواتار
پیمان مطهری

زمانی که می‌خواستم تجهیزات اینترنت اشیا رو وصل کنم با مشکلی روبرو شدم. این تجهیزات مربوط به دستگاه ورود و خروج و پرینتر بود که باید به مودم اینترنت متصل می‌شد تا در سامانه ERP تحت وب ویراوب۱۲۳ در دسترس باشد. تنظیمات مودم رو نداشتم مجبور شدم که مودم رو ریست کنم.

مودم آسیاتک رو ریست فکتوری کردم و بعد از آن اینترنت وصل نشد. هموار خطا ثبت نشدن در شبکه اینترنت رو میده. چطور این مشکل رو حل کنم.

آواتار
انصراف
2 پاسخ ها
1
آواتار
مصطفی برمشوری
بهترین پاسخ

شرکت آسیاتک از زیرساخت‌های ایرانسل برای ارائه اینترنت وایرلس استفاده می‌کنه. حتی مودم‌هایی که استفاده می‌کنه همون مودم‌های ایرانسل هست که برند اسیاتک خورده و تنظیم‌های داخل اون تنها متفاوت هست. زمانی که شما مودم رو ریست می‌کنید عموم تنظیم‌هایی که برای مودم انجام شده به حالت پیشفرض برمی‌گرده. این تنظمی‌ها هم برای شبکه ایرانسل هست. مهم‌ترین تنظیم مربوط به APN هست.

توی تنظیم‌ها به دنبال گزینه APN بگردید. این تنظیم‌ها مربوط به شبکه وایرلس هست. بعد از اینکه این تنظیم‌ها رو پیدا کردید به صورت زیر تنظیم کنید:

Name: asiatech
APN: asiatech

 بعد از اینکه این تنظیم رو انجام دادید مودم رو ریست کنید. با این کار مشکل حل خواهد شد. در صورتی که این روش مشکل شما رو حل نکرد سوال بپرسید تا همکاران من شما را در حل کردن اون کمک کنند. شما می‌توندی خدمات فن‌آوری اطلاعات و شبکه شرکت خودتون رو به تیم ویراوب۱۲۳ بسپارید.



آواتار
انصراف
2
آواتار
پیمان مطهری
بهترین پاسخ

مودم آسیاتک رو ریست فکتوری کردم و بعد از آن اینترنت وصل نشد.
دلیلش این بود که به APN اپراتور ایرنسل پیش فرضی که داخلش تنظیم شده بود وصل میشد.
و باید ی APN جدید برای آسیاتک تعریف شود (به نحوه زیر :)

Name : asiatech

APN : asiatech

آواتار
انصراف