ایستا بتن تچر
3 ژوئن, 2023 به وسیله
ایستا بتن تچر
آرش استادیان
| No comments yet

 

`

 هلدینگ بازرگانی و سرمایه گذاری تچر در سال 1396 تشکیل و فعالیت خود را در شهر شیراز آغاز کرد. این هلدینگ با مدیریت علمی و توان تخصصی اعضای مدیریتی و ارائه خدمات ممتاز خود توانست در مدت کمتر از یک سال جایگاه واقعی خود را در بازار یافته و با جلب اعتماد سرمایه گذاران و مشتریان در راستای خدمات هر چه بهتر خود گام های ارزنده ای بردارد. هم اکنون هلدینگ تچر مشتمل بر 6 شرکت زیرمجموعه در زمینه های IT (فناوری اطلاعات در تمامی جنبه ها) و  IoT (اینترنت اشیاء ویژه مجتمع ها)، انبوه سازی، استحکامات ساختمانی و صنعتی، بتن آماده، خدمات گاز و شن و ماسه در حال فعالیت است. گفتنی است ظرفیت اشتغالزایی مستقیم مجموعه هلدینگ در سال جاری 250 نفر به صورت مستقیم و 1200 نفر غیر مستقیم بوده و با برنامه ریزی های کوتاه مدت این ظرفیت در سال 1401 به دو برابر افزایش خواهد یافت.

همچنین این هلدینگ در راستای خدمات تخصصی خود اقدام به راه اندازی یک فروشگاه آنلاین کرده و تمامی محصولات مرتبط به صنایع ساختمانی و برخی دیگر حوزه ها را عرضه می کند.

همکاری ویراوب و ایستا بتن


پرداختن به نقاط درد و اجرای Odoo

ایستا بتن با مسائل مربوط به صورتحساب، مدیریت مالی و موجودی نامرتبط و بینش محدود در مورد عملیات کلی تجاری خود دست و پنجه نرم می کرد. به کمک تیم ما و با پیاده سازی ماژول های اصلی Odoo، از جمله صورتحساب، موجودی، فروش، حسابداری و خرید، آنها توانستند این نقاط دردناک را به طور مستقیم برطرف کنند. این سیستم یکپارچه سازی یکپارچه بین بخش ها را فراهم می کند، خطاهای انسانی را تا 95 درصد کاهش می دهد و نیاز به کار دستی را از بین می برد.

تاثیر تجاری و بازگشت سرمایه

پذیرش ویراوب تأثیر قابل توجهی بر تجارت ایستا بتن داشت. اول از همه، با ساده‌سازی بازیابی اسناد و حذف نیاز به ورود دستی داده‌ها، در زمان ارزشمند آنها صرفه‌جویی کرد. ادغام بین بخش‌ها، همکاری روان‌تر را تسهیل می‌کند، رضایت مشتری را بهبود می‌بخشد و زمان پاسخگویی سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. قابل توجه، صرفه جویی در هزینه قابل توجه بود، زیرا ویراوب در مقایسه با سیستم قبلی خود، راه حل مقرون به صرفه تری بود. هلدینگ تچر با دستیابی به بهره وری بهبود یافته و برتری عملیاتی، بازگشت ملموس سرمایه را تجربه کرد.

اندازه و اجرا

تیم ما برای ایستا بتن با موفقیت Odoo را در یک بازه زمانی سریع X ماهه اجرا کرد. فرآیند پیاده‌سازی توسط شریک مورد اعتماد آنها، انتقال یکپارچه به سیستم جدید را تضمین کرد.

نتیجه

سفر ایستا بتن با ویراوب قدرت دگرگون کننده نرم افزار مدیریت کسب و کار یکپارچه را نشان می دهد. آنها با غلبه بر نقاط دردناک خود و ساده کردن عملیات خود، بهره وری بهبود یافته، صرفه جویی در هزینه و افزایش دید در امور مالی و موجودی خود را تجربه کردند. از آنجایی که تچر در صنعت تجارت و تولید به رونق خود ادامه می دهد، Odoo یک دارایی ارزشمند باقی می ماند که باعث رشد و موفقیت آنها می شود.


اهداف ایستا بتن

حمایت از استارتاپ های دانش بنیان که با رویکرد صنعتی در حال فعالیت هستند و برای به ظهور رسیدن نتیجه تلاش های خود و رساندن دستاوردها به صنعت، نیاز به حمایت مالی و تجارب خاص این محدوده را دارند از اصلی ترین اهداف تاسیس این هلدینگ است. در کنار این هدف اصلی، هر اقدام حمایتی دیگری در زمینه های صنعتی، عمرانی، فناوری و امثال آن که به نحوی با اشتغال و رونق اقتصادی این مرز و بوم همخوانی داشته باشد در دستور کار جدی این شرکت است. اگر در مسیر پیشرفت ایده های معتبر خود اشتراکی با مضمون اهداف ما دارید ما آماده ایم با تمام توان خود شما را یاری کنیم و در پیشرفت شما و جامعه سهیم باشیم. هدف تامین سرمایه مورد نیاز طرح های دانش بنیان و خودکارسازی صنایع کوچک و غیراتوماتیک گام در عرصه صنعتی کشور نهاد و در آغاز فعالیت خود اقدام به تشکیل هسته های علمی متشکل از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های برتر کشور نظیر دانشگاه امیرکبیر و دیگر دانشگاه ها نمود. گروه مهندسی و طراحی تچر، همگام با تکنولوژی روز دنیا و همسو با آرمان های حفاظت از محیط زیست کشورمان بر آن شده است تا در مسئولیت بزرگ اشتغالزایی و رونق اقتصادی و پیشرفت ابعاد صنعتی این مرز و بوم سهیم باشد و تلاش خود را تا سر منزل مقصود ادامه دهد.

 به عنوان بخشی از کار صورت گرفته تاکنون می توان گفت این شرکت با تکیه بر دانش، تجربه و توان تخصصی اعضای خود توانسته دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک صنعتی را با ابتکار و استفاده از قطعات کاملا ایرانی، باز طراحی و تولید کند.
هم اینک حوزه فعالیت این هلدینگ به بسیاری زمینه های علمی و صنعتی نظیر صنایع ساختمانی و خصوصا بتن، استحکامات سازه ای، گاز، برق، خدمات IT و IoT و برخی زمینه های دیگر توسعه یافته و در تمامی این زمینه ها دپارتمان های تخصصی در قالب برنامه ریزی بلندمدت این هلدینگ مشغول به فعالیت های تحقیقی و علمی و عملی و صنعتی می باشند. 


خدمات و محصولات صنعتی

بخشی از فعالیت های هلدینگ تچر با تکیه بر هسته های انسانی متخصص دپارتمان های داخلی، ارائه خدمات تخصصی در حوزه هایی است که پتانسیل اشتغالزایی بالایی دارند و یا از مجرای علم و آگاهی به استانداردهای جهانی می توانند به طرزی دقیقتر و جدیدتر انجام شوند. بر این اساس این هلدینگ در زمینه صنعت ساختمانی از طریق بتن های آماده، استحکامات سازه ای، صنعت گاز و زمینه های IT و IoT و برخی موارد دیگر نیز فعالیت خود را آغاز کرده و در بخش های زیادی توانسته با مدیریت علمی و بهره گیری از دانش متخصصین داخلی و ارتباط تنگاتنگ با واحدهای پژوهشی دانشگاه های بزرگ مثل دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ارتقای خدمات قبلی برخی شرکت ها نقش موثری ایفا کند و برخی شرکت ها را نیز به مجموعه هلدینگ خود بیفزاید.


درباره مدیرعامل

سید عبدالحسین هاشمی زاده حقیقی، صاحب امتیاز و مدیر عامل هلدینگ تچر فارغ التحصیل مهندسی برق دانشگاه امام حسین، کارشناس ارشد فیزیک گرایش لیزر دانشگاه صنعتی امیرکبیر پلی تکنیک و دکترای مدیریت استراتژیک با گرایش کسب و کار ؛ همزمان با ادامه تحصیل فعالیت های تجاری خود را از سال  1385  آغاز و پس از مدت زمان کوتاهی با عنایت به لطف حق، تجارب، تخصص و خوش نامی در عرصه های ملی و بین المللی موفق به ثبت برند های تجاری خود در سازمان اسناد و املاک کشور،اداره کل مالکیت صنعتی و حوزه ریاست اداره ثبت علائم تجاری گردیده اند .

بخشی از سمت های مدیرعامل تاکنون: 
1-  معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه زند 89 تا 92 
2- مسئول بسیج اساتید موسسات آموزش عالی استان فارس 90 تا 93
3- مسئول مرکز رشد و فناوری ندسا در استان فارس 89 تا 93
4- معاون اجرایی و قائم مقام کنسرسیوم نفت و گاز پارس 98 تاکنون
5- عضو شورای فرهنگی استانداری فارس 88 تا 90   
6- مدیر کمیته اقتصادمقاومتی شصتا 96 تا 98   
7- مدیر توسعه ارتباطات صنعت و دانشگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 88 تا 89


خدمات حوزه IT و IoT

در هلدینگ تچر تمامی خدمات مرتبط با حوزه IT نظیر مشاوره، نظارت و اجرای امور شبکه های کامپیوتری و سرور، تلفن های ویپ (VoIP)، دوربین های مداربسته، تجهیزات تحت شبکه و نیز IoT نظیر هوشمندسازی ساختمان ها و محیط های صنعتی ارائه می گردد.


استحکام سازه ای

هلدینگ تچر با تکیه بر دانش تخصصی اعضای مجموعه یک هلدینگ مهندسی حرفه‌ای و پیش قدم در طراحی سازه‌های مورد نیاز پروژه‫های عمرانی، مسکونی و تجاری است. مهندسین مجرب و متخصص مجموعه همواره بر ارائه طرح‌هایی بروز، با استحکام بالا و مقرون به صرفه با در نظر گرفتن آخرین استانداردهای روز دنیا برای کارفرمایان خود تاکید دارند. از مهمترین اهداف شرکت، یافتن راه حل‌های مناسب برای به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی با کیفیت بالا، همگام با دانش به روز و در نظر گرفتن کاهش هزینه‌ها برای کارفرمایان است. رضایت کارفرمایان، پاداش بخش ما در این مسیری است که در پیش گرفته‌ایم.

بتن آماده دارای بچینگ اتوماتیک

بچینگ اتوماتیک به معنی ساده وزن کردن مصالح مورد نیاز بصورت خودکار جهت تولید بتن می باشد. در هلدینگ تچر، کیفیت و دقت بالای تولید بتن و نسبت مواد تشکیل دهنده به کمک سیستم تمام اتوماتیک کامپیوتری انجام و تضمین می گردد و بتن آماده در مقیاس عمده و بدون اتلاف وقت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.


انبوه سازی

هلدینگ تچر با داشتن سابقه حرفه ای، توان علمی و تخصصی، توان مالی، مدیریت منابع مالی، مطلوبیت کارهای مدیریت شده و عملکردها و تجربه های سابق موفق، با اخذ پروانه انبوه سازی تاکنون پروژه های انبوه سازی متعددی را با موفقیت هر چه تمام تر به اتمام رسانده و پروژه های زیادی نیز در دست اجرا دارد. این هلدینگ آماده عقد قراردادهای انبوه سازی جدید با شرایط رقابتی از حیث کیفیت و هزینه است.


شن و ماسه و شسته و بادامی

هلدینگ تچر با چیدمان مناسب خطوط تولید، علاوه بر رعایت معیارهای استاندارد ملی 302 ایران در کیفیت محصولات، از توانایی لازم جهت تولید انواع سنگدانه، در حجم و اندازه مورد نیاز مشتریان و مطابق با دیگر استانداردهای بین المللی نیز برخوردار است. انواع محصولات ماسه طبیعی 06، ماسه بادی(فیلر)، ماسه شکسته 06، شن شکسته، شن شکسته شسته، شن شکسته شسته عدسی، شن طبیعی شسته با عالیترین سطح کیفیت تولید می شود.


گازهای تخصصی، آزمایشگاهی،طبی، صنعتی و میکس های فوق تخصصی

هلدینگ تچر به لطف توان علمی، عملی و آکادمیک اعضای خود طیف متنوعی از گازهای تخصصی آزمایشگاهی، طبی، صنعتی و میکس های فوق تخصصی نظیر یخ خشک، مایع سازی و استخراج گاز طبیعی، تولید ترکیبات گازی لیزر، تولید ترکیبات کالیبراسیون و برخی گازهای تخصصی دیگر را با کیفیت جهانی تولید و روانه بازار مصرف گردانده است.


چشم انداز هولدینگ تچر

تبدیل شدن به هلدینگی ارزش آفرین، متعالی و دانش بنیان و خوشنام در حوزه عمران و ساختمان و همچنین IT در کشور و همکار برگزیده شرکای داخلی وبین المللی.
هلدینگ تچر از بهترین دانش آموختگان در زمینه فن‌آوری اطلاعات، معماری، معدن و صنعت تشکیل شده و با دانشگاه‌های مهم کشور مانند امیرکبیر همکاری دارد.



ایستا بتن تچر
آرش استادیان 3 ژوئن, 2023
این پست را به اشتراک بگذارید
برچسب ها
بایگانی
ورود to leave a comment