گروه چرم آی مد
16 ژوئیهٔ, 2023 به وسیله
گروه چرم آی مد
آرش استادیان
| No comments yet

 

`

نام شرکت: گروه چرم آی مد
کشور:ایران
صنعت:چرم و کفش
برنامه های اصلی:حسابداری و.....


ایده و خلق برند لوکس آی‌مد توسط مرحوم مهندس علیرضا پاشائی فخری شکل یافت
حدودا چهار دهه است که این شرکت به طور تخصصی به تولیدات کفش چرم دست‌دوز زنانه می‌پردازد
تمامی قالب‌های استفاده شده در گروه تولیدی آی‌مد مهندسی شده و استاندارد می‌باشد و همچنین تمامی چرم‌ها و زیره‌های مصرفی از نوع درجه یک داخلی و خارجی می‌باشد. 


انواع چرم

  • به طور کلی  چرم سه نوع دارد:
  • چرم سبک که از پوست حیواناتی مانند بز و گوسفند تهیه می‌شود.
  • چرم سنگین از پوست حیواناتی مانند گاو و گاومیش ساخته می‌شود.
  • چرم نیمه سنگین که از پوست حیواناتی مانند کروکودیل ساخته می‌شود.

همکاری ویراوب و گروه صنعتی چرم آی مد

برای رفع نیازهای حسابداری گروه چرم آی ، Odoo یک راه حل مناسب را اجرا کرد. نمودار حساب‌ها برای پیروی از استانداردهای حسابداری امارات تطبیق داده شد و گزارش‌های P&L و ترازنامه لازم را در اختیار تیم قرار داد. این راه حل همچنین نیاز به رسیدگی به ارزهای متعدد، نوسانات نرخ ارز روزانه و روش های پرداخت متنوع را در نظر گرفته است. این راه‌اندازی همچنین مراکز هزینه را برای مدیریت کانال‌های مختلف شرکت - فروش آنلاین، فروش فروشگاهی و عمده‌فروشی معرفی کرد. این اجازه می دهد تا معاملات به طور دقیق تحت مرکز هزینه مناسب ثبت شود و یک نمای کلی روشن از عملکرد حسابداری در تمام بخش های کسب و کار ارائه دهد.


پرداختن به نقاط درد و اجرای Odoo

گروه چرم آی مد با مسائل مربوط به صورتحساب، مدیریت مالی و موجودی نامرتبط و بینش محدود در مورد عملیات کلی تجاری خود دست و پنجه نرم می کرد. به کمک تیم ما و با پیاده سازی ماژول های اصلی Odoo، از جمله صورتحساب، موجودی، فروش، حسابداری و خرید، آنها توانستند این نقاط دردناک را به طور مستقیم برطرف کنند. این سیستم یکپارچه سازی یکپارچه بین بخش ها را فراهم می کند، خطاهای انسانی را تا 95 درصد کاهش می دهد و نیاز به کار دستی را از بین می برد.

تاثیر تجاری و بازگشت سرمایه

پذیرش ویراوب تأثیر قابل توجهی بر تجارت گروه چرم آی مد داشت. اول از همه، با ساده‌سازی بازیابی اسناد و حذف نیاز به ورود دستی داده‌ها، در زمان ارزشمند آنها صرفه‌جویی کرد. ادغام بین بخش‌ها، همکاری روان‌تر را تسهیل می‌کند، رضایت مشتری را بهبود می‌بخشد و زمان پاسخگویی سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. قابل توجه، صرفه جویی در هزینه قابل توجه بود، زیرا ویراوب در مقایسه با سیستم قبلی خود، راه حل مقرون به صرفه تری بود. هلدینگ تچر با دستیابی به بهره وری بهبود یافته و برتری عملیاتی، بازگشت ملموس سرمایه را تجربه کرد.

اندازه و اجرا

تیم ما برای گروه چرم آی مد با موفقیت Odoo را در یک بازه زمانی سریع X ماهه اجرا کرد. فرآیند پیاده‌سازی توسط شریک مورد اعتماد آنها، انتقال یکپارچه به سیستم جدید را تضمین کرد.

نتیجه

سفر گروه چرم آی مد با ویراوب قدرت دگرگون کننده نرم افزار مدیریت کسب و کار یکپارچه را نشان می دهد. آنها با غلبه بر نقاط دردناک خود و ساده کردن عملیات خود، بهره وری بهبود یافته، صرفه جویی در هزینه و افزایش دید در امور مالی و موجودی خود را تجربه کردند. از آنجایی که  گروه چرم آی مد در صنعت تجارت و تولید به رونق خود ادامه می دهد، Odoo یک دارایی ارزشمند باقی می ماند که باعث رشد و موفقیت آنها می شود.



گروه چرم آی مد
آرش استادیان 16 ژوئیهٔ, 2023
این پست را به اشتراک بگذارید
بایگانی
ورود to leave a comment

خواندن بعدی
ایستا بتن تچر

 

`