CRM
crm در Odoo16
7 فوریهٔ, 2024 به وسیله
CRM
ترنم کمالی پناه
| No comments yet

 

`

سیستم Odoo ERP نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را برای مدیریت موثر مشتریان و ایجاد روابط تجاری جدید ارائه می دهد. ماژول CRM به شما این امکان را می‌دهد که تمام سرنخ‌ها و فرصت‌های جدید را در یک مکان نظارت و اجرا کنید. داشتن یک پلتفرم مناسب برای مدیریت سرنخ ها، فرصت ها و عملیات مرتبط به یک شرکت از بسیاری جهات سود خواهد برد. دنیای کسب و کار اطراف ما به سرعت در حال رشد است و برای مقابله با این رشد، باید در مدیریت مشتری جلوتر باشید. Odoo هر سال نسخه جدید خود را با طیف گسترده ای از ویژگی های جدید معرفی می کند که به یک شرکت کمک می کند عملکرد خود را در سطوح مختلف بهبود بخشد. Odoo 16، آخرین نسخه از سیستم Odoo ERP شامل ابزارهای پیشرفته برای افزایش کارایی کار ماژول CRM است.


ویژگی های ماژول CRM


داشبورد قابل تنظیم:
داشبورد ماژول CRM هر سرنخ و فرصت ایجاد شده در آن را نمایش می دهد. می‌توانید این داده‌ها را در نمای‌های Kanban، List، Calendar، Pivot و Graph مشاهده کنید. همچنین می توانید از گزینه های Filters و Group By برای مرتب سازی و مکان یابی رکوردهای مورد نظر خود استفاده کنید. این گروه بندی و فیلتر کردن، شما را از جستجوی دستی و تعیین دقیق داده های خاص نجات می دهد.

 کنترل دستی و مدیریت فرصت:
Odoo 16 یک ماژول CRM کاملاً یکپارچه برای تولید و مدیریت سرنخ ارائه می دهد که نظارت بر آنها را در یک پنجره برای شما آسان تر می کند. می‌توانید داده‌های مربوط به سرنخ‌ها و فرصت‌های جدید را به صورت دستی در پایگاه داده وارد کنید. ادغام ماژول CRM با ماژول های دیگر در Odoo 16 به راحتی واردات گسترده سرنخ ها می افزاید. علاوه بر این، کار دستی را کاهش می دهد و بازده زمانی را از طریق ورود خودکار سرنخ از طریق یکپارچه سازی تماس با وب سایت افزایش می دهد.

برنامه ریزی قرار ملاقات ها:
یک رابطه تجاری قوی با مشتریان برای تقویت و گسترش شرکت شما الزامی است. این روابط ایجاد شده از طریق جلسات منظم به شما کمک می کند تا مشتریان را در مورد اعتبار محصول یا خدمات خود متقاعد کنید. می‌توانید با استفاده از ماژول CRM در Odoo16 از طریق تماس‌های صوتی، کنفرانس‌های ویدیویی یا ایمیل، قرار ملاقات‌هایی را با مشتریان یا سرنخ‌های خود به راحتی برنامه‌ریزی کنید. Odoo یک یادآوری ایجاد شده یا از پیش پیکربندی شده توسط سیستم را برای تأیید به طرف مقابل ارسال می کند. علاوه بر این، این سیستم به شما اجازه می دهد تا عملکرد سرپرست را بررسی کرده و قرار ملاقات بعدی را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

 ادغام با ماژول فروش:
اکثر اقدامات در ماژول CRM به طور پیچیده با ماژول فروش درگیر هستند، که یک چارچوب محکم برای عملکرد آن ارائه می دهد. این ماژول می تواند پس از تبدیل سرنخ به فرصت، نقل قول ها را برای طرف مربوطه ارسال کند. علاوه بر این، مدیریت و نظارت موثر بر سفارشات فروش با ادغام ماژول های CRM و فروش نیز امکان پذیر است. با استفاده از این ماژول می توانید عملکردهای فعالیت های فروش را از ایجاد مظنه تا دریافت سفارشات مشتری تقویت کنید. جزئیات همه سرنخ ها و مشتریان و تعاملات آنها زیر یک چتر در دسترس خواهد بود. بخش فروش می تواند بعداً به این داده ها دسترسی داشته باشد.

سیستم گزارش دهی منحصر به فرد:
شما می توانید یک بخش گزارش جامع را در بسیاری از ماژول های Odoo 16 بیابید که شرکت شما را به تجزیه و تحلیل داده های دقیق در هر ماژول مجهز می کند. به این ترتیب، می توانید یک برنامه اقدام برای بهبود عملکرد کلی شرکت خود تدوین کنید. علاوه بر این، می‌توانید داده‌های قبلی را تجزیه و تحلیل کنید و روندهای آتی در حوزه کسب‌وکار خود را پیش‌بینی کنید (پیش‌بینی). خط لوله فروش و بازاریابی نیز از یک سیستم گزارش دهی خوب بهره می برد.

اولویت های:
ماژول Odoo 16 CRM بستری را برای اولویت بندی فعالیت های مختلف در خط لوله بازاریابی و فروش فراهم می کند. این فرآیند به نوبه خود به به حداکثر رساندن فروش و رسیدن به اهداف خود به طور موثر کمک می کند.

ارتقای سرنخ ها:
ماژول CRM به شما امکان می دهد ایمیل های خودکار را برای مشتریان خود ارسال کنید. این اقدام به طور مستقیم بر فعالیت های فروش با حفظ یک رابطه پایدار با مشتری تأثیر می گذارد. در نتیجه، تبدیل سرنخ ها به فرصت ها با تبلیغ محصولات یا خدمات برای شما آسان تر می شود. در بخش بعدی، مدیریت سرنخ در CRM m را مورد بحث قرار خواهیم داد

CRM
ترنم کمالی پناه 7 فوریهٔ, 2024
این پست را به اشتراک بگذارید
بایگانی
ورود to leave a comment