توسعه آسیاتک به کمک erp
26 سپتامبر, 2023 به وسیله
توسعه آسیاتک به کمک erp
آرش استادیان
| No comments yet

 

`

آسیاتک یکی از بزرگترین ارائهدهندگان خدمات اینترنت و میزبانی محتوا در ایران است که با استفاده از زیرساختهای قدرتمند و پیشرفته، سعی دارد تا به نیازهای مشترکین خانگی و سازمانی پاسخ دهد. آسیاتک در سال ۱۳۹۷ تصمیم گرفت تا برای مدیریت بهتر فرآیندهای کسب و کار خود، از سیستم نرمافزاری ERP یا برنامهریزی منابع سازمانی استفاده کند. ERP یک سیستم نرمافزاری است که به مدیریت و ادغام فرآیندهای کسب و کار مختلف مانند حسابداری، تولید، فروش، خرید، انبارداری و غیره کمک میکند.

آسیاتک بعد از بررسی گزینههای مختلف، به نتیجه رسید که اودو یا Odoo بهترین راه حل برای ERP خود است. اودو یک سیستم ERP متنباز و قابل تنظیم است که دارای بیش از ۱۰۰۰۰ ماژول و بسته نرمافزاری است که میتوانند به نیازهای خاص هر سازمان پاسخ دهند. اودو با استفاده از زبان برنامهنویسی پایتون و فریمورک جنگو، قابل توسعه و گسترش است. اودو همچنین با پشتیبانی از پایگاه داده PostgreSQL، اطلاعات را در یک پایگاه داده مرکزی ذخیره میکند.

آسیاتک با همکاری شرکت توسعه دهنده اودو در ایران، شروع به پروژه ERP خود کرد. در این پروژه، آسیاتک با توجه به فعالیت های خود، ماژول های مورد نظر خود را انتخاب کرد و با تغییرات لازم، آن ها را به سامانه ERP خود اضافه کرد. بعضی از ماژول های استفاده شده در ERP آسیاتک عبارتند از:

CRM: این ماژول به مدیریت روابط با مشتريان و فروش آسياتك كمك مي كند. با استفاده از CRM، آسياتك مي تواند فعاليت هاي فروش خود را رصد كند، فرصت هاي فروش را شناسايي كند، پيگيري هاي لازم را انجام دهد و گزارش هاي فروش را توليد كند.

• Accounting: این ماژول به حسابداری و مالی آسیاتک کمک میکند. با استفاده از Accounting، آسیاتک میتواند حسابهای خود را مدیریت کند، صورتهای مالی را تهیه کند، مالیات و حقوق و دستمزد را محاسبه کند و گزارش های مالی را تولید کند.

• Inventory: این ماژول به انبارداری و توزیع آسیاتک کمک میکند. با استفاده از Inventory، آسیاتک میتواند موجودی و جریان کالاهای خود را کنترل کند، سفارشات خرید و فروش را ثبت کند، بارکد و برچسب های کالاها را چاپ کند و گزارش های انبارداری را تولید کند.

• Project: این ماژول به مدیریت پروژه های آسیاتک کمک میکند. با استفاده از Project، آسیاتک میتواند پروژه های خود را تعریف کند، فعالیت ها و وظایف را تخصیص دهد، پیشرفت و زمانبندی را رصد کند و گزارش های پروژه را تولید کند

توسعه آسیاتک به کمک erp
آرش استادیان 26 سپتامبر, 2023
این پست را به اشتراک بگذارید
بایگانی
ورود to leave a comment