به اودوو ۱۶ سلام کنید
سریع‌تر، با امکانات بهتر، هوشمند‌تر
21 نوامبر, 2022 به وسیله
به اودوو ۱۶ سلام کنید
ویراوب ۱۲۳, مصطفی برمشوری
| No comments yet

 

`

امروز، ما با هیجان اعلام می کنیم Odoo 16، سریع ترین، زیباترین و بصری ترین نسخه ای که تا به حال توسعه داده شده رو نمایی شد.

در سال‌های گذشته، تیم‌های تحقیق و توسعه اودوو بر روی بهبود گسترده بسیاری از ویژگی‌های موجود و توسعه مواردی که مشتریان ما بیشتر درخواست می‌کردند، تمرکز کردند. هوش تجاری بیشتر، گزارش‌دهی کاملاً جدید برای سهام/MRP، یک برنامه وب‌سایت کاملاً فرانت‌اند، افزایش عملکرد کلی و بسیاری موارد دیگر ارائه شده است.

البته همه اینها در حالی است که برنامه های جدید منتشر می شود. امسال با برنامه جدید دانش همراه است، راه حلی با هدف کمک به مدیریت، همکاری و به اشتراک گذاری دانش با شرکتتان. داشبوردهای بازسازی شده Odoo با آن همراه است. آن ها به گزارش های مبتنی بر صفحه وب و وبسایت تبدیل شده اند.

با تمام ابزارها و تلاش هایی که تیم های اودوو برای کار خود انجام می دهند، می خواهیم بگوییم که Odoo 16 راه حل نرم افزاری مورد نیاز کسب و کار شما است.

بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید نگاهی به آنچه نسخه جدید برای ما در نظر گرفته است بیاندازیم. اگر می‌خواهید Odoo 16 را امتحان کنید، لطفاً به viraweb123.ir/start سر بزنید. و اگر لیست کاملی از تمام ویژگی‌های جدید ما می‌خواهید، یادداشت انتشار نسخه جدید را بررسی کنید.


به اودوو ۱۶ سلام کنید
ویراوب ۱۲۳, مصطفی برمشوری 21 نوامبر, 2022
این پست را به اشتراک بگذارید
بایگانی
ورود to leave a comment