Javascript

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

7

یکی از امکانات جاواسکریپ ES Module یا ماژول‌های ES هستند، آیا این ماژولها در کاوشگرهای اینترنتی پشتیبانی می‌شوند؟

آواتار
مصطفی برمشوری

معمول بود که برنامه‌های که با ES6 نوشته می‌شد کامپایل به جاواسکریپت پایینتر می‌شد و بعد به عنوان محصول در سایت‌ها استفاده می‌شد. اما کاوش‌گرها و بروزرها مثل کروم یا فایرفاکس تلاش کردند که از امکانات جدید جاواسکریپت پشتیبانی کنند. یکی از این امکانات ماژولها هستند.

کاوشگرهای مطرح مثل کروم از این امکانات پشتیبانی می‌کنند؟

Put your question here.
آواتار
انصراف
2 پاسخ ها
5
آواتار
فردین مردانی
بهترین پاسخ

بله، ماژول‌های ES (ECMAScript) یا ES Modules که از ویژگی‌های جدید جاوااسکریپت است، در کاوشگرهای اینترنتی (مرورگرها) پشتیبانی می‌شوند. این ویژگی به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد که به صورت مدولار کد جاوااسکریپت خود را سازماندهی کنند و از مزایای مدیریت بهتر وابستگی‌ها و امکان ایجاد برنامه‌های بزرگتر و پیچیده‌تر بهره‌مند شوند.

برای استفاده از ماژول‌های ES در کد جاوااسکریپت، می‌توانید از دستور  `import`  و  `export`  استفاده کنید. این دستورات به شما امکان می‌دهند که ماژول‌های خود را وارد کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین، برای استفاده از ماژول‌های ES در مرورگرها، می‌بایست از ویژگی  `type="module"`  در تگ  `
این ویژگی به مرورگر اطلاع می‌دهد که فایل مورد نظر یک ماژول ES است و باید به عنوان یک ماژول مدیریت شود. این ویژگی توسط مرورگرهای مدرنی مانند Chrome، Firefox، Safari و Edge پشتیبانی می‌شود.

آواتار
انصراف
4
آواتار
مصطفی برمشوری
بهترین پاسخ

کاوشگرهای مدرن همگی از این امکان زبان جاواسکریپت حمایت می‌کنند. شما به سادگی می‌توانید ماژولهای جدید ایجاید کنید و آن را در اسکریپت‌های دیگه امپرت کنید.

آواتار
انصراف